buyltjesgousa.reismee.nl

Dag 17 Op weg naar Los Angeles

Na een redelijk rustige nacht (hoefde Maikel alleen maar een keer van onder uit zijn bed omhoog te hijsen met een laag kippenvel van hier tot Nederland van de airco en um lekker toedekken) stonden we vanmorgen enigszins uitgerust op. Na weer lekker ontbeten te hebben onze spullen ingepakt en uitgechecked.

Nog even voor de allerlaatste keer naar het outletcenter gegaan (wilde toch wel heel graag die GUESS-zonnebril hebben en Leonie ook en oh ja ik had ook nog een leuk horloge gezien....vrouwen hé!) en toen op weg naar Los Angeles. De rit zou 2 uur en 22 minuten duren volgens TomTom en dat klopte gelukkig ook wel. Het beginstuk ging nog wel, maar toen we eenmaal in de buurt en midden in LA zaten werd het toch wel behoorlijk hectisch. Denk je dat de wegen rond Utrecht druk zijn......nou die rond LA winnen makkelijk hoor!! Maar verder zonder problemen ons hotel gevonden in Hermosa Beach. Dit is ook het 'dorpje in LA' waar de familie Praas 5 jaar heeft gewoond. Vanuit ons hotel is het ruim een kwartier lopen naar het strand, maar is heel goed te doen. De VONS (die hele grote supermarkt) zit idd recht tegenover ons. Ideaal voor de kleine boodschappen tussendoor. De temperatuur is hier een stuk aangenamer als in Palm Springs. Ik denk zo'n 26 graden met een verkoelend windje. Heerlijk!!

Toen we aankwamen in ons hotel hebben we wel eerst nog even getwijfeld over onze kamer. De kamer was op zich prima. Schoon en groot, maar precies naast een doorgaande weg. Als je binnen zit heb je er niet echt last van, maar toch....... Toen mochten we nog even in een andere kamer kijken. Die was wel ietsepietsie rustiger, maar wel een stuk kleiner. Dus hebben we toch maar voor de grote kamer naast de weg gekozen. 's Nachts rijdt er (hopelijk) een stuk minder verkeer en overdag zijn we toch grotendeels weg. Verder ziet het er weer keurig uit en kunnen we in de lobby gratis koffie (heel lekkere) en thee halen.

Na even bijgekomen te zijn (voor de verandering

Laughing
) zijn we naar het strand gelopen. In een motel gelijk aan het strand zit de familie Praas. Het is een heel mooi strand met een onstuimige zee en heel veel fietsende, rennende, skatende en skateboardende mensen. Leuk om naar te kijken!!

Na een stel natte broekspijpen zijn we bij een Braziliaans BBQ restaurant gaan eten. Was uiteraard weer lekker...........

Nog ijsjes gehaald bij VONS en een kopje koffie in de lobby en vanavond lekker relaxen. Morgen doen we ook rustig aan en willen we een dagje strand doen. We hebben tot nu toe nog geen tijd gehad om een kleurtje op te lopen, dus gaan we maar proberen wat schade in te halen.

Weltrusten allemaal en tot morgen......

PS. Ivm de zeeeerrr trage internetverbinding van de laatste dagen lukt het me niet om de foto's in de verhaaltjes te zetten.

rick

na alle lange autoritten,eindelijk in la aan gekomen. lekker een paar dagen relaxen, zon zee strand en bier en wijn natuurlijk. wat willen jullie nog meer dan behalve boerenkool stampot met lekkere worst van de hema geniet maar lekker van de la gr tot morgen ps leuk dat ik vanmiddag/nacht ff men zuster heb gesproken gr rick

Elizabeth

Jullie zullen vast nog wel meeeer foto's hebben en daar ben ik natuurlijk heel nieuwsgierig naar!!
Heerlijk dat jullie effe kunnen bijkomen en een dagje amerikaanse strand mogen meemaken.
Wel factor 50 gebruiken he! met al die bleeke huidjes.
Lijkt me gaaf om al die aktie daar op de boulevard te kunnen zien en het zijn zeker van die goed uitziende girls en boys!
Bepaald niet saai om naar te kijken... zou Sid zeggen!
Nou, greezzz en zonse

Ankie

Heel veel plezier in LA, ben best een beetje jaloers op jullie zo dicht bij San Diego.
Geniet van de laatste daagjes.

Groetjes Ankie

fam rowaan

zo eindelijk LA... Nou luitjes geniet ervan en ben zeker benieuwd naar de andere foto's....

dikke kus aan de kids en een extra knuffel aan maikel van zijn maatje

greetzzzz de kwartet