buyltjesgousa.reismee.nl

Dag 16 Palm Springs

Vandaag hebben we eigenlijk een beetje rustig aan gedaan. We wilden bij het plannen van de reis naar Palm Springs voor Joshua Tree Park, maar we geloven het wel en doen het lekker niet!!

Laughing

In plaats daarvan hebben we op ons gemakkie ontbeten en zijn we naar outletcenter Desert Hills geweest. Nog even 'wat' spulletjes gekocht...... Toen we alles thuis hadden gebracht zijn we naar Knott's Berry Farm Soak City geweest. Dat is een groot waterglijbanenpark. Entree was duur $ 20 per persoon, maar dat hadden Leonie en Maikel wel verdiend, want ze hebben zo goed meegewerkt en gelopen de afgelopen weken. Het was heerlijk om te dompelen in het water en de glijbanen waren spectaculair. Ik was helaas mijn camera vergeten, dus ik heb alleen een foto van het mobiel van Lucien. Krijgen jullie toch een indruk......

Om 6 uur ging de boel dicht en zijn we in het hotel gaan douchen. Daarna wat boodschappen gedaan bij VONS (gelijk ook een klantkaart gescoord, want in LA zit de VONS tegenover ons hotel). Daarna weer op restaurantenjacht gegaan en uiteraard weer wat gevonden. Sherman's Deli. De kids hadden voor de verandering weer eens een hamburger (ik zou momenteel heel wat over hebben voor kinderen die alles lusten ), Lucien een steak met een salad on the side (zie foto-impressie van Amerikaanse begrip van 'erbij') en ik had een heerlijke sandwich met tonijnsalade. Was een leuk tentje, want overal hingen ook gesigneerde foto's van bekende mensen die ook bij Sherman zijn wezen eten.

Nu nog een laatste borrel en dan gaan we (proberen) om lekker te slapen. Morgen begint echt onze laatste trip. Een heel raar idee, want de tijd is voorbij gevlogen.....................

rick

de vons het lijkt happy day's wel.
lekker voor de kinderen om zich ff uit te leven, en het is idd erg snel gegaan.
op naar de laatste trip en dan ff een paar dagen lekker genieten proost en tot morgen

rik Timmerman

Hallo familie Buyl,

Leuke pagina, en voor mij heel herkenbaar, heb dezelfde reis ook al eens gemaakt. Zoals lucien weet ga ik elk jaar naar LA. Maar goed jullie zitten daar in Hermosa Beach en kan je alle kanten op. Voor het goedkoop choppen moeten jullie op Hawthorne Boulevard zijn, daar het je de South Bay Galleria maar de grootste shopping mall zit verderop op langs dezelfde weg en heet Dell Amo shopping centre.

Vanuit Hermosa kan je via de South Pacific Coast highway, naar het noorden via LAX naar Santa monica,
in santa monica Santa Monicaboulevard op. doorrijden rcihting de kust, op een gegeven moment kruis je Main Street promenade. Hier heb je ook mooie winkels. Als je Santa Monica boulevard de andere kant op neemt dus van de kust af dan kom je vanzelf in Hollywood, Beverly Hills ect. Disneyland ligt in Anaheim.
San Diego is ook nog goed te doen, 2 uur rijden naar het zuiden. Maar goed jullie hebben al genoeg gereden dus of jullie daar nog zin in hebben, maar daar zit Sea World ook erg leuk.

Nog veel plezier in de states en alvast een goede terugvlucht.

Groetjes,

Rik Timmerman

Gerbi

Wat een prachtige verhalen, ik krijg gewoon heimwee.
Als je vandaag de ondertekenong wilt bijwonen van Jacksons kids moet je wel even snel door kachelen.
het is vandaag al maar bij jullie is het 6 uur vroeger dus je hebt nog even. Succes Gerbi

fam rowaan

zo ik ben weer op de hoogte van de laatste dagen die ik van de weekend niet heb kunnen lezen....
allemaal heel mooi en ach arme maikel van het bed gevallen nou jochie je maatje zal je snel troosten.
nou luitjes geniet nog effe en tot snel en een goede en veilige vlucht tterug....

dikke xxx de kwartet

Ilona

Ik ben net terug uit Frankrijk,
dus ik heb net pas alles gelezen!
Het klinkt echt heel leuk allemaal!
Nog heeeel veel plezier!
xx Ilona