buyltjesgousa.reismee.nl

Dag 15 Op weg naar Palm Springs

Vanmorgen zijn we vertrokken voor een lange rit van ruim 5 uur naar Palm Springs. De reis verliep gelukkig zonder vertragingen, dus dat was alweer mooi meegenomen. Hier en daar even een tussenstop gemaakt, want je merkt wel dat we al aardig wat ritten achter de rug hebben. Het gaat toch in je rug en je benen zitten. Maandag naar La hebben we een korte rit van iets meer als 2 uur, dus dat scheelt weer.

Ons hotel in Palm Springs ziet er heel mooi uit met allemaal rose bloemen. Geen idee hoe ze heten, maar ze zijn leuk. Onze kamer is redelijk klein, maar ziet er netjes uit. Na een korte pauze om uit te rusten van de lange rit zijn we op zoek gegaan naar een restaurant (kan ze bijna niet meer zien!!!). Luus had een restaurant gezien in een boek van het hotel en het zou dichtbij liggen. Nou dat hebben we geweten, want we weten nu nog niet waar het ligt. Uiteindelijk zijn we bij een soort van engelse pub terecht gekomen, waar we prima hebben gegeten, maar eigenlijk waren we allemaal een beetje over onze honger heen.

Terug bij het hotel zijn de drie musketiers weer gaan zwemmen en ik ging naar de kamer met een kneiter (of is het knijter??) van een hoofdpijn. Zal wel van de warmte zijn, want het is echt niet te harden zo heet. In Turkije was het vorig jaar ook heet rond de 40 graden, maar dit is toch wel woestijnhitte hoor en dus heel anders. Overal heb je ook van die nevelapparaten staan om het een beetje draaglijk te houden. Vannacht was het dan ook heet in de slaapkamer ondanks de airco. Luus en Leonie konden nog wel redelijk goed in slaap komen, maar Maikel en ik hadden er meer moeite mee. Ik hoorde opeens ook een boink.....was Maikel uit zijn bed gevallen. Hij kroop weer terug en zei: 'ik schrik me het lazarus'. Nooit geweten dat hij dat woord kende. Een paar uur later liep hij te slaapwandelen , dus onze nacht was niet saai!!

Nou morgen weer een dag................

rick

ik denk dat het allemaal door die roze bloemen komt restaurant niet kunen vinden niet slapen slaapwandelen vanavond maar roeg naar bed met een fles wijn en een biertje voor men zuster dan gr rick

mamsie

Ik had er heel wat voor over gehad om Maikel's gezicht te zien toen hij zich "het lazarus" schrok. Een extra knuffel voor'm. Jongelui het begint inderdaad op te schieten maar jullie hebben nog een paar leuke dagen voor de boeg. Wij reizen op afstand, wat minder vermoeiend, lekker mee.
Geniet ervan!! Huck van ons 3-en.