buyltjesgousa.reismee.nl

Dag 14 Kingman

Vandaag gaan we de Grand Canyon achter ons laten en gaan we richting Palm Springs. Maar eerst gaan we nog een nachtje slapen in Kingman, want de afstand is te groot om in 1 keer te doen. Gelukkig geen files of ongelukken deze rit, dus om 14 uur checkten wij in bij ons hotel.

Ook hier is weer een zwembad, dus Leonie en Maikel en ook Lucien nemen een verfrissende duik. Het is hier zo'n 35 graden. Iets warmer als in de Grand Canyon. Verfrist en afgedroogd gaan we op zoek naar de Walmart. Dat is een hele grote winkelketen waar je echt de duvel en zun ouwe moer kunt kopen. Daar hebben we flink wat inkopen gedaan, want morgen wacht ons weer een flinke rit, dus moeten we toch een soort van gezond lunchpakketje hebben en genoeg te drinken, want in Palm Springs is het weer rond de 40 graden. Ik vond dat ik wel weer een flesje wijn had verdiend en toen we gingen afrekenen wilde Maikel de fles wijn pakken om mee te nemen, maar de kassier pakte het af, want Maikel mocht pas aan drank komen als hij 21 jaar is. Echt amerikaans zo'n reactie. Maikel was helemaal beduusd. Maar goed, buiten kon hij alsnog de fles wijn dragen (bij wijze van dan hé). Na de boodschappen thuis te hebben gebracht zijn we voor de verandering eens in een steakhouse gaan eten. Was prima eten en een goede service, dus wat wil je nog meer. Leonie en Maikel wilden graag nog even zwemmen na het eten en zijn nog anderhalf uur wezen spelen in het water met een paar andere Nederlandse kinderen. Dat was wel even leuk voor ze en hopelijk slapen ze dan zo lekker.

Oh en Elizabeth.......ik heb hazelnut cremecoffee voor je gevonden (nu maar hopen dat het de goeie is) en voor Rick hebben we de beef jerkey in de koffer!! Onze plicht is dus gedaan..... Tot morgen!!

rick

40 gr ik moet er niet aan denken tis hier al zo warm af en toe .maar lekker afkoelen in het zwembad biertje of wijntje erbij (niet voor maikel he)heerlijk echt het zwitsers leven gevoel ook in de states gr en weltruste tot morgen

Anneke

Ziet er allemaal geweldig uit, super!
Een vakantie waar je nog jaren van kan nagenieten ;)!

Groetjes Anneke

mamsie

Als jullie van alles voor een aantal mensen in hebt gepakt, neem dan een "apie" voor me mee. Jullie hebben in deze vakantie vast nog geen tijd gehad om je te vervelen en dan ook nog Wilma en Fred tegen te komen. Het is tè gek allemaal.

Sid The Kid

mm wat worden die gassies toch weer verwend..ben benieuwd wat jullie voor mij hebben meegenomen...;-)

Elizabeth

Oh.. wat heerlijk, je hebt het gevonden.
Kan niet wachten totdat ik eraan mag ruiken en drinken natuurlijk.
Rusten jullie maar lekker uit daar in Palm Spring en niet te veel rode margarita's drinken...
Have fun the last view days!!! See you!

ellen

ziet er allemaal geweldig uit en ben erg benieuwd naar al jullie live verhalen. geniet er nog lekker van . we houden jullie in de gaten.

groetjes uit lelystad,die met die mooie wind molens. dikke kus.

ingrid cuypers

Hoi hoi,

Elke dag even checken of er een nieuw verhaal is geschreven. Erg leuk om te lezen!

heel veel plezier nog de laatste paar dagen (wat gaat het snel he...)

groetjes
Ingrid

ron mulder

terug uit Frankrijk zit ik nu op een regenachtige zondagmiddag jullie prachtige verhalen te lezen en mooie foto's te bekijken. Wanneer komt de film uit?
Geniet nog lekker in LA en o ja, Luus, er zijn een paar offertes doorgestuurd, vind je niet erg, toch?