buyltjesgousa.reismee.nl

Dag 12 Op weg naar Grand Canyon

Een dagje later, maar hier is ie dan.......

Helaas moeten wij ons geliefde kamer in Las Vegas gaan verlaten, maar het is tijd om naar de Grand Canyon te gaan.

We komen wat langzaam op gang en iedereen geniet nog even van de luxe van de mooie badkamer. Lucien en Leonie nemen allebei nog een bubbelbad. Leonie wilde nog even naar M&M winkel op de Strip en Luus zou ondertussen het uitchecken en het inpakken van de auto alvast regelen. Uiteraard brandde de zon al weer tierig en de wind brandde net zo hard mee (geen verkoelend briesje...). Nadat Leonie had gevonden wat ze wilde hebben zijn we snel naar de auto gegaan om aan de trip van (gepland) 5 uur te beginnen.

Het verlaten van Las Vegas ging gelukkig heel voorspoedig en dat is best bijzonder, want het staat er altijd stampvol met auto's.

Al snel werd duidelijk dat TomTom ons via de Hooverdam zou leiden. Nou dat vonden we eigenlijk wel best, want dat hadden we nog niet gezien en op deze manier kwamen we er dan toch nog aan toe. Helaas ging dat allemaal niet zo vlot, want er was eerst nog een securitycheck, waardoor er een lange rij wachtende auto's waren. Ik denk dat het ons alles bij elkaar 3 kwartier heeft gekost. Natuurlijk zijn we ook nog even gestopt bij een uitkijkpunt om wat foto's te maken.

Maar goed, daarna konden we weer lekker doorrijden. FOUT, want opeens stonden we doodstil. File!! Later bleek dat er een ongeluk was gebeurd en toen de politie kwam melden dat we weer konden rijden duurden het nog hartstikke lang, want je hebt altijd ramptoeristen. Tja en wij kwamen natuurlijk ook langs de plek waar het was gebeurd en die auto zat echt totaal in elkaar. Ben dan altijd maar blij dat wij niet de slachtoffers zijn. Dan maar weer een extra uur vertraging, niet dan??

Anyways.....alles bij elkaar heeft onze rit dus zo´n 2 uur langer geduurd als gepland. Het motel is van Best Western en ziet er keurig verzorgd uit. Het is natuurlijk geen Signature in Las Vegas.......... Na onze spullen op de kamer te hebben gezet zijn we in het buffetrestaurant gaan eten en daarna zijn we ingestort. Vandaar dus ook dit verhaal een dag later. Sorry Rick dat ik je verhaaltje voor het slapengaan heb ontnomen. Ik zal proberen dit niet meer te laten gebeuren oke??

Wink

rick

ja files heb je overal ook in amerika helaas duurde het langer jullie reis maar dan heb je ook wat en wat betreft men verhaaltje wil je dat nooit meer doen ik geen ooooooooooooog dicht gedaan gr en plezier