buyltjesgousa.reismee.nl

Dag 11 Las Vegas

Nou het was me het dagje wel weer zeg.......Vanmorgen eerst heerlijk relaxed opgestaan, gedouched en rond half 10 gingen we naar het Grand Buffet om een 'eat all day'pas te kopen. Deze kost $29 per persoon (+ tax) en dan kan je ontbijten, lunchen en dineren in het hotel. Dat hebben we maar gedaan, want elke keer zoeken waar je wat moet gaan eten daar wordt je echt niet blij van en met een buffet kunnen de kinderen ook zelf uitzoeken wat ze lekker vinden.

Er stonden vanmorgen alleen giga-rijen, dus we moesten wel weer geduld hebben (en dat hebben we gelukkig

Wink

Na het ontbijt (toen was het alweer een stuk later) zijn we de Strip op gegaan. Een stap buiten de deur en de hitte kwam je weer tegemoet. Zelfs de wind was snikheet. Na hier en daar weer gekeken te hebben zijn we even neergeploft op een terrasje van Caeser's Palace om een slushpuppie naar binnen te werken. Heerlijk verkoelend. We zaten onder een soort van tent en uit de randen van de tent kwam ook weer een nevel om de boel te verkoelen en de warmte een beetje buiten de tent te houden. Ken je nagaan hoe heet het er is............ Je zag mensen bij fonteinen ook hun pet door het water halen en met een plons weer op hun hoofd zetten. Bij elke nevelverstuivende airco bleven we ook even staan of we gingen een winkel of hotel in om even af te koelen. Ik wilde heel graag naar hotel The Venetian, omdat ze daar de gondels van venetië hebben nagemaakt en er dus echt bootjes door het hotel varen. Leek me wel gaaf om te zien, maar Leonie en Maikel wilden op een gegeven moment nog maar één ding.....NAAR HET HOTEL!!!!!!

Maar ja, toen moesten we wel eerst weer teruglopen......

Om kwart over 14 waren we terug in het hotel en konden we nog net meegenieten van het lunchbuffet. Toen terug naar de kamer om even bij te tanken, want om 16 uur hadden we een afspraak met de familie Praas bij het zwembad.

Zij hadden alvast een heerlijk schaduwplekje gevonden, dus we konden zo bijschuiven. De kinderen hebben heerlijk met elkaar gezwommen en gespeeld.

Om half 19 was het tijd om ons om te kleden voor het diner. En daar gingen we met onze groep van 9 personen naar het buffet. Jeroen had op de een of andere manier een VIP-stempel weten te krijgen waardoor je dus niet zo lang hoefde te wachten, maar eerder aan de beurt was om een tafel te krijgen. Die heeft hij toen ook nog even voor ons geregeld en we konden zo doorlopen. En de rest had het nakijken hihihihi.

Na weer lekker gegeten te hebben zijn we met zijn allen even de Strip opgegaan om alle lichtjes te bewonderen. Dat was natuurlijk schitterend. Het was nog steeds snikheet buiten, alleen de zon ontbrak inmiddels. De familie Praas hield het op een gegeven moment voor gezien en ging alvast terug naar het hotel. Wij zijn nog even verder gelopen om de fonteinen bij het Bellagio aan het werk te zien. Dat zijn de fonteinen die je ook in de film Ocean's Eleven ( of 12th of 13th?) ziet als ze aan het eind afscheid nemen van elkaar (iemand deze film gezien??)

Wij hebben er vanaf een afstand naar gekeken, want het was belachelijk druk.

Toen waren onze kids het ook echt spuugzat en waren we uiteindelijk om 22 uur weer in onze kamer. Lucien is nu nog een gokje wagen met Jeroen. Hopen dat ie nu meer geluk heeft als gisteren...................

Jullie kennen vast wel het liedje over New York: I wanna wake up in the city that never sleeps... Nou, ik kan jullie zeggen dat New York niet de enige slapeloze stad is hoor, Las Vegas kent er ook wat van. Ik vind het leuk om gezien te hebben, maar wat een gekkenhuis.

Morgen gaan we op ons gemakkie naar de Grand Canyon. Dat is weer even heel wat anders. Daar slapen we weer gewoon in een Best Western Motel. Ja de luxe van dit hotel zal ik zeer zeker missen!!!

mamsie

Van die enorme hitte in Las Vegas daar hebben wij zeker geen last van. Wat ze daar kunstmatig doen, het benevelen, dat is er hier van nature maar dan met bakken tegelijk.
Goeie reis maar weer en tot in de Grand Canyon.

moesje

Wat ben ik toch "blij"met die heerlijke verkoeling hier!!! Je zult toch maar in de zon moeten lopen.......
Goed dat jullie weer naar een beetje "normale"omgeving gaan, anders zijn jullie te verwend om nog terug te komen.
Goede reis naar de Grand Canyon! xxxxjes

Petra

Hoi Arianne, ja ik volg jullie nog steeds!! Leuk dat jullie in B&B's hebbeb gezeten, ga dit zeker onthouden voor mijn mogelijke reis met gezin!! Veel plezier nog!!

rick

leuke stad las vegas en, bij nacht lijkt me mooi al die lichtjes. maar die warmte lijkt me niks. tis te hopen dat me zuster nu wel wat wint,anders wordt het lopen naar de gran canyon hahahaha goeie reis en tot morgen

rick

oja cijfer 13 ontbreekt heb ik nu wat gewonnen en cijfer 1 ook dat wordt amstel bier joejoe

fam rowaan

ze hebben het hier in NL over dat er een hittegolf is in amerika pfffff lijkt me niks, maar hier in NL is het ook niks hoor alleen maar wisselvallig.
het ziet er wel allemaal mooi uit daar.
we gaan zaterdag naar slagharen en een nachtje slapen, dus zal jullie van het niet weekend volgen maar lees maandag alles zeker weer

dikke xxxxx de kwartet

ricky's ouders

gezellig met al die lichtjes

Gerbi

Hebben jullie de inval nog mee gemaakt?

Ik ga de andere 10 pagina 's ook lezen, doen jullie een beetje rustig aan, je hebt vakantie hoor?
Gerbi