buyltjesgousa.reismee.nl

Dag 9 op weg naar Las Vegas via Barstow

Vanmorgen onze koffers weer ingepakt om te vertrekken naar Barstow als tussenstop naar Las Vegas. Het waren koffers met schone kleding, want gisteren had ik aan Leah gevraagd of er een mogelijkheid was om even een was te draaien en toen zei ze dat ik de zak met was maar aan haar moest geven, want ze moest zelf ook nog wassen. Toen wij 's middags uit Sequoia kwamen lag onze was keurig gevouwen én gestreken op het bed. Wat een service! Toen ik later Peter bedankte voor het wassen en strijken zei hij (heel terecht

Wink
) 'Jij hebt vakantie, dus hebben we het graag gedaan'. Lief hé?

Barstow ligt midden in de Mojave-woestijn. Onderweg er naar toe werd het steeds warmer en kaler. Veel zanderige heuvels met wat geel gras en hier een daar een soort van cactusboom of een zielig struikje.

Op een gegeven moment kwamen we ook een heleboel windmolens tegen. Ik dacht dat er veel waren richting Lelystad, maar het kan dus nog erger.

Aangekomen bij ons hotel sloeg de hitte ons tegemoet en waren we blij dat we de koele hotelkamer in konden. Uiteraard moest er weer even gezwommen worden en nu was Lucien ook van de partij.

Het avondeten hebben we bij Sizzler gebruikt. Daar at ik 20 jaar geleden zeer regelmatig, maar het is niet meer wat het geweest is. Het enige wat echt lekker was, was het garlicbread wat ze toen ook al hadden en nu gelukkig nog steeds!

Daarna was het tijd om naar het Tanger Outletcenter te gaan. Whowww, wat een geweldig shopparadijs!! Alle grote merken zoals Tommy Hilfiger, Ralph Lauren, Reebok, Gap en nog vele anderen zijn daar tegen zeer leuke prijzen te koop. We hebben shirts en sweaters gekocht voor bijv $18 van Gap (ze zullen ons wel voor gek verklaard hebben. Die gekke hollanders kopen sweaters terwijl het bloedjeheet is buiten). Omgerekend naar euro's is dat € 12,86. En voor Maikel twee t-shirts voor $ 15, dus € 10,71!! Daar werden we dus heel hebberig van!! Terwijl we van de ene winkel naar de andereliepen kwam er op een gegeven moment allemaal nevel uit de plafonds buiten de winkels. Alles om het een beetje draaglijk te maken buiten!

Morgenochtend pakken we ons boeltje weer op en gaan we naar Las Vegas.

Reacties

Reacties

mamsie

Als wij met de sleurhut weg zijn en ik zou aan iemand vragen of ik een was mag draaien, weet ik zeker dat ik alleen maar in verbaasde open monden zou kijken en daar kijk ik ook niet naar uit. Toppie dat jullie zo geholpen zijn. Denken jullie met al dat eten wel aan de lijn? Ik moet ineens denken aan een spijkerjack zo'n 20 jaar geleden uit Amerika. Weet je nog?!

Monique Marks

Zo te lezen hebben jullie het erg naar jullie zin, jullie maken aardig wat kilometers zowel met de auto als de benenwagen. Leuk om jullie zo te volgen en al jullie reisverhalen te lezen. Nog heel veel plezier en ik blijf jullie zeker volgen. Have Fun..... Niet te veel gokken in Las Vegas he...... hihi...... groetjes Mo

rick

toch een beetje nederlands he met windmolens en alles goedkoop kijken kijken wel kopen al moet het zijn niet kopen tis idd wel een kale bedoeling daar maarja op naar las vegas lekker pokkeren veel plezier en tot morgen

fam rowaan

jeetje zeker een service je was die gedaan wordt maar zoals gezegd ook jij heb vakantie
nou ik ben benieuwd naar las vegas.

dikke kuzzzz de kwartet
en voor maikel: ik mis je maatje x joey

Sid the Kid

Niet gelijk ALL INN gaan als je in Vegas aankomt he Pokerface Luusszz haha !!

Fullhouse Opa

@Sid the Kid....Hey Kid You know me, de dood of de gladiolen...hehehehehe

ellen

de windmolens naar lelystad zijn toch echt mooier hoor!!!
waar is dat adres van die mensen van de was stuur ik volgende week mijn was ook als we op vakantie zijn,ja,ik heb tenslotte ook vakantie toch!!!!!
fijn dat jullie het zo leuk hebben.

dikke kus el en de rest

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!