buyltjesgousa.reismee.nl

Dag 7 Op weg naar Sequoia National Park

Vanmorgen kwamen we er als eerste achter dat de wc het niet meer deed. Dat is altijd fijn als iedereen 's morgens naar de wc moet. Het was echter niet de eerste wc die we gesloopt hebben, maar de tweede. In ons vorige motel hadden we ook al een kapotte doorspoelknop en vanmorgen dus de tweede . Als dit nu maar niet betekent dat we bij alle accomodaties een kapotte wc veroorzaken

Undecided
. Toen we een andere wc toegewezen hadden gekregen hebben we weer een heerlijk ontbijt met zelfgemaakte wafels en een of ander warm appelpapje en vers fruit gehad. Het was weer heerlijk. Daarna onze spullen bij elkaar geraapt en weer geprobeerd in de koffers te proppen. En dat is natuurlijk weer gelukt
Wink

Om 9 uur mijn ouders gesms-ed of we even konden skypen (via internet en evt webcam, ideaal). Dat hadden we wel in Nederland uitgeprobeerd, maar nog niet vanaf de andere kant van de wereld. Het was echter geen enkel probleem en hebben we even lekker met elkaar kunnen kletsen. En het kost geen cent! (we blijven hollanders hé)

Om 11 uur hebben we TomTom richting Three Rivers bij het Sequoia National Park gezet. We hebben er 3 uurtjes over gedaan en het vloog weer voorbij. De natuur hier is heel anders als bij Yosemite (temperaturen niet, is net zo heet). Bij Yosemite waren alle bergen begroeid met hele hoge bomen en hier is alles heel rotsachtig begroeid met geel gras en hier en daar een boom. Het Sequioa Park schijnt echter weer heel groen te zijn. We zullen het morgen beleven.

Het was even zoeken naar de juiste oprit, maar toen hadden we ons volgende B&B gevonden. Het Riverhouse Bed & Breakfast.

Het is wederom een hele aardige gastvrouw (Leah) en we hebben een hele mooie luxe en vooral koele kamer. Zodra we een beetje gesetteld waren zijn Leonie en Maikel het zwembad ingedoken. Daar waren ze wel even aan toe. Ze hebben er dan ook echt van genoten.

Rond 5 uur zijn we naar de plaatselijke supermarkt gereden om weer even wat water in te slaan. Daar kan je hier niet genoeg van hebben. We hadden van Leah een aantal tips van restaurants gekregen en uiteindelijk hebben we gekozen voor de Sequoia Cider Mill Restaurant. We hebben er lekker gegeten, maar ik zou inmiddels al een kleine moord doen voor een bord met bloemkool, aardappels en een bal gehakt (bij wijze van spreken dan hé).

Terug bij onze B&B heeft Maikel een potje tafelvoetbal gedaan met Leah en hebben Lucien, Leonie en Maikel nog gepoold.

Straks nog even lekker douchen en morgen gaan we Sequoia National Park onveilig maken.

Ik heb trouwens gehoord dat we in Sequoia de meeste kans hebben om wilde dieren te zien. Dus mocht er morgen geen nieuw blog op de site staan, dan hebben we waarschijnlijk een ontmoeting gehad met een grote beer........

rick

hoi hooligans stelletje sloopers en dan nog wel een wc schandalig hoor ahahaha wederom ziet dit er mooi uit boek maar vast een vakantie adresje we komen eraan en waarom wil je nou hollands eten schiet een beer af voor de bbq is weer eens wat anders en zo te zien kan maikel het voetballen weer niet laten heerlijk weer een zwembad voor de kids wat wil je nog meer wij hebben hier een heel groot zwembad in de tuin het kwam zo als gewoonlijk weer met bakken (zwembaden)naar beneden gr en tot morgen

robin voor maikel

goedemorgen maikel heb je het naar je zin daar zo te zien aan de foto's wel is het een mooi land daar en mooi weer zie ik hier wordt het beter geniet er maar van gr robin

Henny Rijnders

Ik ben benieuwd of ik morgen weer een verhaal
van jullie kan lezen. Ik geniet van jullie belevenissen
alleen dat slopen van die w.c. he? Om te lachen. Ik
zie het helemaal voor me. De foto's zijn prachtig.
Geniet nog maar lekker en tot de volgende keer.
Lieve groeten

Hans

Tja een wc slopen, waar komt dat toch vandaan. Gewoon een klap op de stortbak doet wonderen.....

Groetjes Hans

Ineke

Hoi allemaal,

Tis zeker genieten voor jullie dat zie ik aan de prachtige foto's.
Het ziet er allemaal heel mooi uit.
En zo te lezen is het eten er idd gigantisch veel.
Echt Amerikaans dus.
Nou blijf genieten en ik blijf jullie verhalen lezen.
Geniet zo helemaal met jullie mee.

Groetjes van Ineke