buyltjesgousa.reismee.nl

Dag 1 We zijn er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vanmorgen vroeg opgestaan om de laatste spullen te pakken.

Rick was er om kwart om 7 en toen kon de strijd beginnen om de koffers in de auto te krijgen.

Toen we eindelijk weggingen, konden we nog een keer terug om Maikel zijn portemonnee te halen en mijn tandenborstel.

Surprised

Het regende pijpenstelen onderweg. Hopen dat het in Amerika wat beter is.....

Op schiphol was het een gekkenhuis. We waren niet de enige die op vakantie gaan.

We hadden al online ingechecked, dus de koffers hoefden we alleen maar af te geven.

Douane door, koffie gedronken en naar de gate.

Precies op tijd konden we aan boord en om 11.15 uur vlogen we de lucht in.

Ik had van de dokter een lekker pilletje gehad, dus ook ik vond het opstijgen niet heel vervelend.

De vlucht ging zeer voorspoedig. Af en toe een luchtzak, maar dat stelde niet veel voor. Heel vriendelijke stewardessen en het eten was ook goed te doen. We kregen zeer regelmatig drinken en wat te eten.

Ook hebben we een paar films gezien. De kinderen vermaakten zich prima met DS en het pakket met kadootjes die ze gehad hadden.

Het was een lange vlucht en op een gegeven moment weet je niet meer hoe je moet zitten, maar het is 100% meegevallen.

We landen uiteindelijk ook ruim een half uur eerder als gepland.

Toen op weg naar de douane en immigrations.

Dat zag er best heftig uit. Al die onvriendelijk kijkende mannen, beladen met wapens en drugshonden.

Ze vroegen alleen wat we kwamen doen en hoe lang we van plan waren te blijven. Toen zijn er nog vingerafdrukken gemaakt van Lucien en mij en konden we onze koffers gaan halen.

Dat liep niet van een leien dakje, want de koffers waren sneller als dat de mensen door de douane waren. Een paar koffers werden compleet geplet. Wij misten alleen een kofferriem en de andere kofferriem was kapot.

Toen de koffers binnen waren, zijn we op pad gegaan om een auto te pakken te krijgen.

We moesten met een airbus naar de verhuurkantoren van auto's. En dat zijn er behoorlijk wat zeg.

Na weer een tijd in de rij te hebben gestaan kregen we uiteindelijk een Ford Explorer toegewezen ipv een Chevrolet Trailblazer. Nog groter!!

Laughing

Het is een automaat,dus Luus moest ook even kijken hoe of wat.

En daar gingen we op pad. De Amerikaanse wegen op.

Tomtom hadden we geïnstalleerd en die bracht ons zonder problemen naar onze eerste slaapplek ElRancho Inn and Suites in Millbrae ( dit ligt tegen San Francisco aangeplakt).

We hebben een grote suite gekregen met twee slaapkamers met een king en een queenbed en een keuken met afwasmachine!

Natuurlijk wilde Leonie gelijk even checken of ze kan internetten.

Wink

Nog even wat boodschapjes gedaan bij de Safeway (biertje en een wijntje om te proosten) en hebben een snelle hap gedaan bij de Mac Donalds ( jaja, die hebben ze ook in Amerika).

Toen terug naar de kamer en om half 7 lag Maikel uitgeteld op zijn bed en Leonie volgde een half uur later. Toen was het dus half vier 's nachts Nederlandse tijd, dus de kids hebben het geweldig volgehouden.

Ook Lucien en ik waren gesloopt en lagen rond 20 uur op bed.

ellen

Blij te lezen dat jullie er zijn,ook dat Arianne het land in mocht,geniet er van en we zijn heel benieuwd hoe jullie het mken. We houden jullie nauwlettend in de gaten.

Groetjes Lelystad

Monique B

Heyyyyyy,
Ik dacht ff kijken of er al wat staat, stomme gedachte natuurlijk Buyl kennende!
Goed te lezen dat de hele reis goed is verlopen en wat een aardige dokter heb jij.
Moest je nou echt weer gelijk naar de Mac ohw ohw ohw.

Nou genieten met zijn allen en ik blijf jullie zeker volgen, Dikke kus Mo

Ineke

Hoi luitjes,

Nou goed te horen dat jullie reis zo goed is verlopen.
Geniet ervan, voor je het weet is het weer voorbij.

Groetjes en kus Ineke

rick

goed te horen dat jullie een goede reis hebben gehad nu lekker vakantie vieren en genieten groeten rick erna shauni en robin

mamsie

Wij waren hartstikke blij met het sms-je vannacht.
Nu lekker genieten. Leuke kaart voor pa zijn verjaardag.
XXXXXXXXX

Pa en moesje

Gelukkig om 10.45 een smsje dat jullie waren geariiveerd,dus wij konden ook onze ogen dicht doen!
Fijn reis reis verder en wij genieten mee!
Dikke kus voor allemaalXXX

nicoline

en was de mac lekker of is het bij ons lekkerder , nou fam heel veel plezier daar .

dikke kusssss

Marjan Berendsen

Hoi Buyltjes,

Wat ben ik blij voor jullie dat de vakantie echt kan beginnen!!!! Arianne, jammer dat je niet mee kunt in Sunparks in de Ardennen. Ik heb het bezoekersbedje maar geannuleerd, dat kan niet op tegen een Queenbed.
Heeeeeeeel veeeeeel plezier in de supergrote auto-ik hoop dat Lucien nog weet hoe hij moet schakelen in zijn Opeltje als jullie terugzijn en slaap lekker in het Queen en Kingbed.
Liefs van Marjan, en ook van Sjef, Xin en DanDan

Henny Rijnders

Hoi luitjes,
Wat een leuk idee dat we mogen meegenieten van
jullie reis. Een heel leuke en goede vakantie. Zoals
ik begrijp, wordt het echt genieten.Lieve groetjes
van Harry en Henny uit Utrecht

Joy

Ik heb het prima naar mijn zin!

Jullie ook??

Pootje van