buyltjesgousa.reismee.nl

Morgen is het zover......

De koffers zijn gepakt en gewogen. Het huis is schoongemaakt en de boel is (bijna) aan kant. Joy hebben we gisteren naar opa en oma gebracht en die gaat daar heerlijk drie weken verwend worden. Lester en Latanya blijven lekker thuis en worden verzorgd door omi. Kunnen ze ook vanhun welverdiende rust genieten, want die vervelende woef is lekker weg!!

Wink

Morgenochtend worden we rond kwart over 7 opgehaald door Rick en worden we naar Schiphol gebracht. Als alles volgens planning gaat vertrekt ons vliegtuig (747-400) om 11.10 uur (KL 0605) en hopen wij om 22.00 uur nederlandse tijd ( 13 uur amerikaanse tijd) aan te komen in San Francisco.

Zodra we gesetteld zijn en een beetje uitgerust hoop ik mij weer te melden om verslag te doen van de heenreis.

Tot die tijd......een prettig weekend en we bloggen

Laughing

Groetjes,

Arianne.

Maaike

Eindelijk begint de grote wereldreis dan. Een hele mooie vlucht hopelijk valt het mee wel een erg lange zit hoor!!. Ben erg benieuwd nar de volgende blog hopelijk kunnen wij vanuit Belgie jullie ook volgen. Heel veel plezier jullie en een goede reis.

groetjes en kus van Maaike

Ron Mulder

Hallo alle Buylen,

Maak er een mooie vakantie van in het land van de onbegrensde mogelijkheden. Ik ga kijken of ik jullie vanuit het Franse ook kan volgen.
Lots of luck and fun

Groet

Ron

fam rowaan

zo nu staan jullie op schiphol.
hoop dat de reis goed verloopt en dat jullie een heerlijke vakantie tegemoet zien. Geniet ervan met zijn alle.
ik zal jullie zeker blijven volgen

greetzzzz de kwartet

ellen

Hallo,we wnsen jullie heel veel plezier,veel mooie verhalen en mooie foto's we wachten met spanning op het volgende verhaal.

dikke kus uit lelystad

nicoline

hoi hoi wens jullie heel veel plezier daar en zal de blog in de gaten houden

dikke kussss

Ingrid

Hoi hoi,

Zo, lang verwacht en nu zijn jullie er al! Echt leuk! Heel veel plezier en ik zal jullie blog uiteraard gaan volgen.

gr
Ingrid (oud klasgenootje..)