buyltjesgousa.reismee.nl

Nog 9 nachtjes slapen.......

Het wordt nu toch wel spannend hoor!

We zijn nu druk met de laatste aankopen, checken of we alles goed geregeld hebben, lijstjes maken met spullen die we absoluut niet mogen vergeten, alle opladers bij elkaar zoeken enz enz

Surprised
.

Maar ja, zo'n reis maken doe je ook niet zomaar daar moet je wel wat voor doen.......en dat hebben we er graag voor over hoor

Wink
.

Morgenmiddag hebben de kids al lekker vakantie, dus die kunnen al vast gaan relaxen. Ik moet zelf nog twee dagen werken en dan ben ik vrij tot 17 augustus

Laughing
. Lucien moet helaas tot volgende week vrijdag werken, maar ach dat vliegt vast voorbij.........

Reacties

Reacties

Joshua (bestofthewest.reismee.nl

Heel veel plezier en ga je log zeker volgen !

Geeke

Hoi Arianne (en fam. uiteraard),

Alvast een hele fijne vakantie gewenst, en ben benieuwd naar jullie verhalen.

Gr. Geeke
Ps. jammer dat je er gisteren niet was...was ff op t werk

ansje

Wij wensen jullie een hele fijne reis, mooi weer, goede hotels, veel plezier etc. en kom alsjeblieft weer goed thuis.

buurman

ik breng jullie weg tot dat jullie de douane doorzijn zeker weten dat jullie weg zijn heel veel plezier en maak er wat van

Petra

Hoi Arianne en familie,
Uiteraard ga ik jullie volgen, voor mij zijn dit allemaal bekende plekken!! Heel veel plezier, doe de groeten aan Dante, en misschien kun je Larry nog zien in Vegas?? Anyway, have fun!
Petra

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!